reede, 27. oktoober 2023

Tenerife- 5.päev

 Täna oli meil viimane koolituspäev. 

Kohtusime kogu grupiga hoopis rannas Atlandi ookeani ääres. Joogamatid kaasas ning alustasime päeva merekohina saatel kõigepealt meditatsiooniga, millele järgnes hommikujooga päikese all. Kõik grupis osalejad ütlesid hiljem vestlusringis, et see oli parim jooga üldse. Olla osake universumist, tunnetada maa jõudu märjal liival, päikese soojust. Kuulata, tunda ja näha.

Õppisime juurde paar uut joogaharjutustki. Näiteks " vibu hingamine".

Peale trenni järgnes jahutav suplus lainetes.

 Just joogat tehes ning mediteerides, mõistad, kui võimas on loodus ja sina ise. 

Peale hommikut rannas, jätkus kokkuvõtete tegemine siseruumis. Korrati läbi veel õpitut, jagati kontakte, jagati kingitusi ning tunnistusi. 

Mida me koolituselt kaasa võtame ( õpetajate muljed):

* Oli ülihea koolitus. 

* Tenerife saare atmosfäär toetas suurepäraselt antud koolitust.

* Koolitaja Gabriela oli toetav, kohandus kiiresti igale olukorrale ning juhindus mõttest, et vaimselt terve ja tasakaalus õpetaja ongi hea õpetaja. 

* Sain võtteid, tehnikaid, mida üritan kindlasti kasutada klassiruumis.

* Sain iseenda jaoks teadmisi, kuidas mediteerida, teha joogat. Kavatsen seda ka tegema hakata edaspidi.

* Ma ei teadnudki enne, kui väga mul seda koolitust tegelikult vaja oli.

* See oli parim koolitus üldse, kus käinud olen. Atmosfäär, koht, inimesed, teemad, tunne, et ka mina olen oluline.

* Kavatsen edaspidi oma töös vajadusel võttagi hetke iseendale, olgu see vaid 5 minutit vahetunnis. 

* Mõnusad harjutused- erinevat viisi hingamine rahustamiseks, spageti meetod, kirjutamise meditatsioon jne .

*Mul on nii hea meel, et sain sellel koolitusel osaleda.😃

Õppida on lahe.











Ps. Lisaks kiisudele külastasid meie seltskonda ka sihvakad salamandrid😃


Ja oligi käes äralennu aeg. Aitäh külalislahke Tenerife. Oli suurepärane koolitus, mida kaua meenutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar