reede, 28. juuni 2024

Thessaloniki, 4. päev

 Tänasel koolituspäeval keskendusime tehisintellekti ning arvutite ja nutiseadmete pakutavatele võimalustele ja ohtudele.

Rääkisime, kus ja kuidas saab kasutada tehisintellekti õppetöö mitmekesistamiseks ning arutlesime, kas tehisintellekt saaks asendada pärisinimest tema emotsionaalse intelligentsusega. 

Sellest sügisest alustavad kreeklased ise siin innovaatilise programmiga: eraldatud väikestel saartel elavad lapsed saavad hakata õppima virtuaalõpetajate abil läbi veebi.

Rääkisime üle veebi kasutamise turvalisuse peamised reeglid noorte jaoks ja kuidas seda infot neile edastada ja koos läbi arutada ning mängisime samal teemal koostatud lauamängu algul paberil, seejärel said Sandra ja Gört proovida sama mängu ka veebis. Uurisimegi, kuidas koostada veebis erinevaid lauamänge ning kuulasime koolitaja kogemustest oma õpilastega sarnaste mängude koostamisel ja mängimimisel.

Vaatasime erinevaid võimalusi, kuidas teha projekte ja rühmatöid, kombineerides internetti, arutelusid, lugemist, kirjutamist ja muid erinevaid tehnikaid, et muuta õpet õpilaste jaoks huvitavamaks ja põnevamaks ning mängisime ka ise läbi Odysseuse rännakute põhjal koostatud aardejahi.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar